Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2009

Τοποθετήσεις Μέσης Εκπαίδευσης

Έχουν ανακοινωθεί από τα Επαρχιακα Γραφεία Παιδείας νέες τοποθετήσεις καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης. Μπορείτε να τις δείτε κανοντας κλικ στον πιο κάτω σύνδεσμο:

Για οποιεσδήποτε πληροφορίες ή απορίες σας μπορείτε να απευθύνεστε στους κατά τόπους υπεύθυνους μας:


ΛΕΥΚΩΣΙΑ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ 99383907

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ 99817457

ΑΝΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ 22321361


ΛΕΜΕΣΟΣ

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ 99687577

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ 99496997

ΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 99409425

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ 99538083

ΛΑΡΝΑΚΑ-ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ

ΘΕΟΤΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 99339158

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ 99118958
ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΑΤΘΑΙΟΥ 99699689

ΠΑΦΟΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΛΛΟΥΡΗΣ 99850479

ΞΕΝΙΑ ΓΙΟΥΚΚΑ 99562630

ΣΠΥΡΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ 99546554

Βασικοί Όροι Υπηρεσίας Έκτακτου Εκπαιδευτικού

1. Συµµόρφωση προς Κανονισµούς: Ο εκπαιδευτικός υπόκειται σης διατάξεις των περί της Δηµοσίας Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας Νόµων και οποιωνδήποτε σχετικών κανονισµώνι όπως και στις οδηγίεςι εγκυκλίους και άλλες διατάξεις των εκπαιδευτικών αρχών.

2. Άδεια απουσίας: Σε έκτακτο εκπαιδευτικό του οποίου η απασχόληση υπερβαίνει τους 3 συνεχείς µήνες µπορεί να παραχωρηθείι για σοβαρούς προσωπικούς ή οικογενειακούς λόγουςι άδεια απουσίας µε πλήρεις απολαβές µιας εργάσιµης ηµέρας για κάθε µήνα απασχόλησης µε ανώτατο όριο 10 εργάσιµες µέρεςι ύστερα από έγκριση του Διευθυντή του οικείου τµήµατος εκπαίδευσης.

3. Άδεια ασθένειας/ιατροφαρµακευτική περίθαλψη: Ο έκτακτος εκπαιδευτικός του οποίου η απασχόληση είναι διάρκειας ενός σχολικού έτους δικαιούται σε δωρεάν ιατροφαρµακευτική περίθαλψη και σε 28 µέρες άδεια ασθενείας µε πλήρεις απολαβές καθώς και 42 µέρες χωρίς απολαβέςι ύστερα από σύσταση ιατρικού συµβουλίου: νοείται ότι θα ακολουθούνται οι ίδιες διαδικασίες όπως και στην περίπτωση των µονίµων εκπαιδευτικών λειτουργών, δηλαδή άδεια ασθενείας θα παραχωρείται µετά από προσκόµιση πιστοποιηηκού ασθενείας από ιατρικό λειτουργό, ενώ παράταση άδειας ασθενείας θα παραχωρείται µετά από σύσταση ιατρικού συµβουλίου.

4. Άδεια µητρότητας: Σης εγκύους εκτάκτους εκπαιδευτικούς λειτουργούς παραχωρείται άδεια µητρότητας µε τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις όπως στις υπόλοιπες υπαλλήλους του κρατικού τοµέα.

5. Τερµατισµός απασχόλησης: Η απασχόληση είναι προσωρινή και θα µπορεί να τερµατιστεί οποτεδήποτε είτε από τον εργοδότη είτε από τον εργοδοτούµενο, αφού δοθεί αναγκαία προειδοποίηση σύµφωνα µε τον περί Τερµατισµού Απασχολήσεως Νόµο. Επίσης, η απασχόληση αυτή δεν παρέχει οποιοδήποτε δικαίωµα για µόνιµο διορισµό σύµφωνα µε τις διατάξεις των περί της Δηµόσιας Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας Νόµων του 1969 έως (αρ. 3) του 2000.

6. Υπόλοιποι όροι απασχόλησης: Οι λεπτοµερείς όροι απασχόλησης καθορίζονται στους Γενικούς Όρους Υπηρεσίας των Έκτακτων Υπαλλήλων.

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2009

Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στην Κύπρο μέσω... Θεσσαλονίκης!



Ο καθηγητής και πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ, Γιώργος Τσιάκαλος, έπειτα από πρόταση του προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, ανέλαβε το έργο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης στη Μεγαλόνησο. Για την προσπάθεια αυτή συζήτησε με το Μιχάλη Γουδή και την Ελισάβετ Σεργιάδου.


Ο πρόεδρος της επιστημονικής επιτροπής για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στην Κύπρο μίλησε στο TVXS και για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, τον βραχνά των εισαγωγικών εξετάσεων, το σχολείο του 21ου αιώνα.


Μπορεί, άραγε, το σχολείο να είναι ένας ευχάριστος χώρος για τους μαθητές; Είναι δυνατόν η απαιτούμενη διδακτέα ύλη να μην αποτελεί θηλιά που σφίγγει στο λαιμό εκπαιδευτικών και μαθητών; Μπορεί να φανταστεί κανείς παιδεία χωρίς την αναγκαία φροντιστηριακή παραπαιδεία; Η απάντηση που έρχεται ενστικτωδώς στα χείλη των περισσοτέρων είναι λογικά «όχι». Και πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, όταν η επί σειρά ετών διαμορφωμένη πραγματικότητα στα ελληνικά σχολεία μοιάζει ανυπόφορα ζοφερή. Ο Γιώργος Τσιάκαλος, όμως, έχει πολύ διαφορετική άποψη και μάλιστα είναι αρκετά τολμηρός, ώστε να επιχειρήσει να την υπερασπιστεί στην πράξη.


Καθηγητής με πολυετή και επιτυχημένη πορεία στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ο Γ. Τσιάκαλος δε δείχνει διατεθειμένος να επιτρέψει την περαιτέρω φθορά τη παιδικής ηλικίας και της εφηβείας για το... τίποτα. Αποδέχθηκε την πρόσκληση- πρόκληση του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, Δημήτρη Χρηστόφια και ανέλαβε το δύσκολο έργο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης στην Κύπρο. Μία μεταρρύθμιση που είναι με σαφήνεια επικεντρωμένη στην αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων και που έχει ξεκάθαρους στόχους.


Ίσως να είναι τελικά η προσπάθεια αυτή στην Κύπρο η επιπλέον ώθηση που χρειάζεται το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα για να ξεθαμπώσει τη ματιά του απέναντι στις δυσλειτουργίες που το ταλανίζουν... Ίσως να είναι ένα ακόμη επιτυχημένο παράδειγμα που οι ελληνικές κυβερνήσεις θα αγνοήσουν κατά την προσφιλή τους πρακτική... Ίσως να είναι και μία υπέρμετρα φιλόδοξη προσπάθεια... Το σίγουρο είναι πως ο Γιώργος Τσιάκαλος έχει σαφείς θέσεις για την παιδεία και δε διστάζει να τις παραθέσει σε μία ψύχραιμη συζήτηση εφ’ όλης της ύλης, εξεταστέας και μη...


Μέρος 1ο


Tα σχολεία της Κοινωνίας της Γνώσης που καλλιεργούν τις «ικανότητες-κλειδιά» και οι επιβεβλημένες ριζικές αλλαγές στο παραδοσιακό τραπεζικό μοντέλο εκπαίδευσης.


Για να δείτε το πρώτο βίντεο πατήστε ΕΔΩ


Μέρος 2ο Η αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων στην Κύπρο, μία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση με αρχή και τέλος.


Για να δείτε το δεύτερο βίντεο πατήστε ΕΔΩ


Μέρος 3ο Ο Γιώργος Τσιάκαλος εξηγεί τους λόγους για τη μονίμως προβληματική ελληνική εκπαίδευση και γιατί θα απέρριπτε ασυζητητί μία αντίστοιχη πρόταση από την ελληνική κυβέρνηση.


Για να δείτε το τρίτο βίντεο πατήστε ΕΔΩ


Για να διαβάσετε όλο το ρεπορτάζ και να δείτε τα σχόλια ΧΡΗΣΤΩΝ του tvxs.gr πατήστε ΕΔΩ

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2009

Αναλυτικά Προγράμματα : "Παράδειγμα για την Ελλάδα η Κύπρος"

Η δουλειά για τα Αναλυτικά Προγράμματα στην Κύπρο ανοίγει την πόρτα για αντίστοιχη μεταρρύθμιση στην Ελλάδα.

Εξαιρετικά σημαντική και εποικοδομητική είναι η παρουσία εκπροσώπου του Υπουργείου Παιδείας της Κύπρου στις συνεδρίες του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ) στην Ελλάδα. Το ΥΠΠ εκπροσωπεί ο Γιώργος Ζήσιμος, ο οποίος συμμετέχει ανελλιπώς σε όλες τις συνεδρίες του ΣΕΠΕ, υπό την προεδρία του κ. Μπαμπινιώτη.

Ο κ. Μπαμπινιώτης εξέφρασε την εκτίμηση ότι αν όλα προχωρήσουν καλά, η Ελλάδα μπορεί να επωφεληθεί από μια τέτοια εξέλιξη.

Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα της εφημερίδας ΧΑΡΑΥΓΗ

"Η Μάχη του Πίνακα¨



Ο διαδραστικός πίνακας αντικαθιστά τον παραδοσιακό.


Συμβατικός ή διαδραστικός πίνακας...ιδού η απορία. Οι εκπαιδευτικοί που δούλεψαν και με τους δυο θεωρούν πως ο πίνακας... αφής είναι μεν ένα χρήσιμο εργαλείο, όχι όμως ικανό να αντικαταστήσει πλήρως τον παραδοσιακό πίνακα.





Ευφυής Εκπαίδευση

Σάββατο, 18 Ιουλίου 2009

τοποθετήσεις όσων έχουν διοριστεί με την ανακοίνωση στις 9 Ιουλίου

Υπολογίζεται πως οι τοποθετήσεις όσων έχουν διοριστεί με την ανακοίνωση της Επιτροπής Εκαπαιδευτικής Υπηρεσίας (έκτακτοι, συμβασιούχοι, επί δοκιμασία και μόνιμοι) στις 9 Ιουλίου 2009 ότι θα ανακοινωθούν μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2009

«Αυτός που μου σκότωσε το γιο"

Πηγή : Εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ

Η Αθηνούλα Πηδιά το 1974 ήταν 26 ετών. Είχε δύο γιους με μεγαλύτερο τον Σταύρο, 8 ετών. «Διαδόθηκε η φήμη ότι σκοτώθηκε ο Μακάριος. Λίγη ώρα όμως αργότερα, κτυπήσαν οι καμπάνες στο άκουσμα ότι ο Μακάριος ζει. Όλη η γειτονιά συγκεντρώθηκε στο προαύλιο της εκκλησίας του Αγίου Ιωάννη, που βρίσκεται απέναντι από το σπίτι μας. Ο γαμπρός μου έκανε το λάθος να ανοίξει το ράδιο του αυτοκινήτου του. Μεταδιδόταν το διάγγελμα του Μακαρίου, μαζεύτηκε κόσμος. Γύρω στις δύο το μεσημέρι, ύποπτες κινήσεις στους δρόμους, δεν καταλαβαίναμε τι συμβαίνει. Ξαφνικά ακούστηκε μια ριπή. Ο κόσμος έτρεχε να σωθεί και από το σπίτι μας ακούστηκε ένα ουρλιαχτό: «Παναγία μου το μωρό». Στην κουζίνα εκείνη την ώρα βρίσκονταν ανυποψίαστοι για μεσημεριανό η μητέρα μου Μαργαρίτα Θεοδώρου, 62 ετών, και τα δύο παιδιά μου. Το τι αντίκρισα όταν μπήκα σπίτι, δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Το μωρό μου ήταν χάμω μέσα σε μια λίμνη αίματος και η μητέρα μου ακουμπισμένη στο πλυντήριο, ενώ ο μικρός μου ο γιος ερχόταν αιματωμένος κατά πάνω μου. Τηλεφωνούσαμε να έρθει ασθενοφόρο, όμως δεν του επέτρεπαν να περάσει. Έτρεξα στην Αστυνομία και φώναζα: «σταματάτε να πυροβολάτε, μας σκοτώσατε».

Κάποιος βγήκε στο μπαλκόνι και είπε: «παίξε την τζιαι τούτην να τελειώνουμε».Τότε καταλάβαμε ότι γύρω μας ήταν ακροβολισμένοι πραξικοπηματίες. Πήγα με τα πόδια μέχρι την πυροσβεστική στη λεωφόρο Μακαρίου και φώναζα ότι μας σκότωσαν οι πραξικοπηματίες. Κάποιος μου είπε: «κλείσε το στόμα σου πριν σε καθαρίσω τζιαι εσένα». Δύο ώρες αργότερα επέτρεψαν στο ασθενοφόρο να τους παραλάβει, ήταν και οι δύο νεκροί, ο γιος μου και η μάνα μου. Τους έθαψαν στις τρεις μετά τα μεσάνυχτα, χωρίς να μας επιτρέψουν να παρευρεθούμε, στο νεκροταφείο του Αγίου Νικολάου. Μας έδειξαν μόνο ένα τάφο.

Τόσο μεγάλο έγκλημα ήταν, επειδή η μητέρα μου ήταν μακαριακή, τόσο μεγάλο έγκλημα ήταν, επειδή βάλαμε το ράδιο για να ακούσουμε ότι ο Μακάριος ζει».Ήταν οι πρώτοι πυροβολισμοί που έπεσαν στην περιοχή, αμέσως μετά ξεκίνησε η μάχη του Αγίου Ιωάννη. «Τι ήθελαν από εμάς, ορίστε τα αποτελέσματα! Νιώθω πίκρα», μας λέει, «κανείς δεν τιμωρήθηκε γιΆ αυτό. Ξέρεις τι σημαίνει να σκοτώνουν οι δικοί σου το πρώτο σου παιδί; Δεν ξεχνιέται τίποτα. Ζητούμε δικαίωση. Δεν κερδίζουμε τίποτα, δεν φέρνουμε τα παιδιά μας πίσω, τουλάχιστον να δικαιωθούν, να ανοίξει ο φάκελος της Κύπρου και να μάθει ο κόσμος την αλήθεια, οι νέοι δεν γνωρίζουν τίποτα. Εύχομαι να μην νιώσει κανένας αυτό που νιώθω εγώ, ούτε ακόμη και αυτός που δολοφόνησε το μωρό μου».

Η μάχη του Αγίου Ιωάννη

O δρόμος προς την προδοσία του Ιούλη- ΧΑΡΑΥΓΗ

Σε τροχιά μεταρρύθμισης το δημόσιο σχολείο


ΣΕ ΤΡΟΧΙΑμεταρρύθμισης εισέρχεται το δημόσιο σχολείο από τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Τα νέα αναλυτικά προγράμματα έρχονται και μαζί τους φέρνουν τον άνεμο της αλλαγής σε όλα τα επίπεδα του εκπαιδευτικού συστήματος. Η διδακτέα ύλη μειώνεται. Το ωρολόγιο πρόγραμμα αναδιοργανώνεται. Το υφιστάμενο μοντέλο επιλογής μαθημάτων στο Λύκειο διαφοροποιείται. Ακολουθεί η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η παραγωγή νέου διδακτικού υλικού.
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή όταν πριν από δώδεκα ακριβώς μήνες, ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ Γιώργος Τσιάκαλος μετακόμιζε στην Κύπρο, για να ηγηθεί της επιτροπής διαμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων (ΕΔΑΠ). Στην πρώτη μας κουβέντα τον περασμένο Ιούλιο, είχε δηλώσει πως «η Κύπρος έχει τη δυνατότητα να είναι η Φινλανδία της Νότιας Ευρώπης». Με τη συμπλήρωση ενός έτους, ο κ. Τσιάκαλος επανέρχεται για να μάς ανακοινώσει τι θα ακολουθήσει, επιμένοντας ότι σε μερικά χρόνια η χώρα μας θα διαθέτει ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα της Ευρώπης.

Νέο διδακτικό υλικό
Στο ερώτημα εάν θα ξεκινήσει η συγγραφή νέων βιβλίων, ο κ. Τσιάκαλος απαντά ότι «από τον Φεβρουάριο και έπειτα σίγουρα θα χρειαστεί καινούργιο διδακτικό υλικό». Διευκρινίζει όμως, ότι αυτό δεν σημαίνει κατ’ ανάγκην και νέα βιβλία. Εξάλλου, στο παρόν στάδιο παραμένει άγνωστο εάν οι ίδιες επιτροπές θα αναλάβουν την παραγωγή του κατάλληλου διδακτικού υλικού.

Κυριακή, 12 Ιουλίου 2009

Έρχονται τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα - Γ.Τσιάκαλος

Διαβάστε τη συνέντευξη που παραχώρησε ο επικεφαλής της Επιτροπής Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων κ. Γιώργος Τσιάκαλος στην Εφημερίδα ΧΑΡΑΥΓΗ, την Κυριακή 12 Ιουλίου 2009. Ανάμεσα σε άλλα ο κ.Τσιάκαλος δήλωσε :


  1. Ξεκινά η εισαγωγή των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων από τον Φεβρουάριο του 2010 στα σχολεία μας.
  2. Τα μέλη της Επιτροπής για την Ιστορία νιώθουν το ιδιαίτερο βάρος που έχουν επιφορτιστεί και επιθυμούν το έργο τους να είναι αποτέλεσμα πλήρης συναίνεσης.
  3. Οι μακρές συνεννοήσεις μεταξύ πολιτικών δυνάμεων μας έφαγαν πολύτιμο χρόνο. Ταυτόχρονα όμως μας έδωσαν κάτι πολυτιμότερο : συνέβαλαν στην οικοδόμηση αμοιβαίας εμπιστοσύνης
  4. Κάποια μαθήματα που παραδοσιακά θεωρούνταν δευτερεύοντα ή τριτεύοντα θα αποκτήσουν άλλη σημαντικότερη θέση.
  5. Η συμβολή των μάχιμων εκπαιδευτικών είναι πολύτιμη.
  6. Η φράση που ακούστηκε στην ελλαδική επιτροπή, ότι η δουλειά που έχουμε επιτελέσει εμείς στα Αναλυτικά Προγράμματα "ανοίγει την πόρτα" για αντίστοιχη μεταρρύθμιση στην Ελλάδα΄, αποτελεί σημαντική πράξη αξιολόγησης.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη

Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2009

Μείωση μισθών λόγω μείωσης της ΑΤΑ

Οι μισθοί των δημοσίων υπαλληλων μειώθηκαν κατά 1.44% από 1/7/2009 σε σύγκριση με την 1/1/2009 λόγω μείωσης της ΑΤΑ. Ενδεικτικά παρουσιάζουμε το ποσό της μείωσης για την κλίμακα Α8 που κυμαίνεται από €28 μέχρι €44.

Κλίμακες Μισθών

Βαθμίδα

Μηνιαίος

Μηνιαίος

%

Μισθός 1/1/2009

Μισθός 1/7/2009

Μείωση

Μείωσης

A8

1,971.63

1,943.24

28.39

1.44%

2,067.98

2,038.20

29.78

1.44%

2,164.33

2,133.17

31.16

1.44%

2,260.68

2,228.13

32.55

1.44%

2,357.04

2,323.09

33.95

1.44%

2,453.39

2,418.06

35.33

1.44%

2,549.74

2,513.02

36.72

1.44%

2,646.09

2,607.98

38.11

1.44%

2,742.44

2,702.95

39.49

1.44%

10η

2,838.79

2,797.91

40.88

1.44%

11η

2,935.14

2,892.88

42.26

1.44%

12η

3,031.49

2,987.84

43.65

1.44%

Στο πιο κάτω link παρουσιάζεται ο νέος

Πίνακας Κλιμάκων, Ακαθάριστων Απολαβών και Ωριαίας Υπερωριακής Αμοιβής από 1/7/2009.

Σάββατο, 4 Ιουλίου 2009

Tο περιοδικό της ΑΛΛΑΓΗΣ και η Μεταρρύθμιση

Η έκδοση τέτοιων αντιεκπαιδευτικών περιοδικών είναι άποψή μου ότι δεν συνάδει ούτε με τη δική τους αντίληψη για την παιδεία, αλλά ούτε και αποτελεί συμβολή στον ευρύτερο κοινωνικό διάλογο για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση

Γράφει ο Γιώργος Ζήσιμος*

  • Aπάντηση της «Αλλαγής» στο Γιώργο Ζήσιμο

Η επιλεκτική παρρησία


Γράφει ο Δημήτρης Ταλιαδώρος*




Γράφει ο Γιώργος Ζήσιμος*


Διαβαστε τα πιο πάνω άρθρα στην εφημερίδα Πολίτης κάνοντας κλικ στους τίτλους


Πού στοχεύουν τα μέτρα; Θα πείτε το mea culpa;

Η πλειοψηφία της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ πήρε στις 25/6 αποφάσεις και μέτρα μετά τη μονομερή απόφαση της Συγκλήτου του Παν/μίου για εισδοχή φοιτητών με διεθνείς εξετάσεις (GCEs κ.α.)

Θα περίμενε κανείς ότι τα μέτρα θα στρέφονταν ενάντια στην Παν/μιακή αυθαιρεσία. Αντί τούτου τα μέτρα που πήρε ( αποχώρηση από διαδικασίες εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, από διάλογο για αξιολόγηση, από Επιστημονικό Συμβούλιο, «εκδίκηση» των ανεξεταστέων Σεπτεμβρίου κ.α.) στοχεύουν και εκδικούνται τους ίδιους τους καθηγητές, μέλη της ΟΕΛΜΕΚ, εκδικούνται το πιο αδύνατο κομμάτι του μαθητικού πληθυσμού ,δηλ. τους ανεξεταστέους, εκδικούνται το ίδιο το δημόσιο σχολείο το οποίο η ΟΕΛΜΕΚ λέγει ότι υπερασπίζεται.

Κύριοι της συγκυριακής πλειοψηφίας της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ απαντήστε μας:

  • Ποια σχέση έχουν τα πιο πάνω μέτρα με το υπό συζήτηση θέμα των GCEs;
  • Κατανοείτε ότι εκδικείστε τα ίδια σας τα μέλη;
  • Καταλαβαίνετε ότι με τα μέτρα αυτά υπονομεύετε το δημόσιο σχολείο το οποίο διατυμπανίζετε ότι υπερασπίζεστε;
  • Ποια άλλα συμφέροντα θέλετε να εξυπηρετήσετε; Μικροπαραταξιακά μιικροκομματικά, προσωπικά;
  • Μήπως βρήκατε την ευκαιρία που ψάχνατε εδώ και 12 μήνες για να κηρύξετε την αντι-μεταρρύθμισή σας, θυσιάζοντας το δημόσιο σχολείο;


Αντιλαμβάνεστε ότι η κατάσταση δεν πάει άλλο. Η ΟΕΛΜΕΚ δεν είναι ιδιοκτησία σας. Δεν έχετε το δικαίωμα να την εξευτελίζετε άλλο. Φτάνει πια. Πείτε τουλάχιστον το mea culpa . Πήρατε μια πύρρειο νίκη δε χρειάζεστε άλλη για να γίνετε ήρωες.

Υ.Γ. : Ήδη σας πρόλαβαν οι εξελίξεις . Η Επιτροπή Παιδείας της Βουλής σας ζητά να αποσύρετε τα στοχευμένα - άστοχα μέτρα- καμώματά σας . Ή μήπως ο Big Brother κ. Τορναρίτης φροντίζει για σας χωρίς εσάς; Αν όχι την υστεροφημία σας, λυπηθείτε τουλάχιστον τον κλάδο.

Συναδελφικά

Γιώργος Γεωργίου

Φιλόλογος

Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2009

Διευκολύνσεις σε μητέρες εκπαιδευτικούς για το θηλασμό ή/και φροντίδα του παιδιού

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Αρ. Φακ.:15.1.07 Αρ. Τηλ.: 22800958 Αρ. Φαξ: 22305118
3 Ιουλίου 2009
Διευθυντές/Διευθύντριες Σχολείων Μέσης, Τεχνικής και Δημοτικής Εκπαίδευσης

Θέμα: Διευκολύνσεις σε μητέρες εκπαιδευτικούς για το θηλασμό ή/και φροντίδα του παιδιού

Σύμφωνα με το άρθρο 5 των περί Προστασίας της Μητρότητας Νόμων του 1997 έως 2008:

(α) Η γυναίκα για το θηλασμό ή/και τις αυξημένες φροντίδες που απαιτούνται για την ανατροφή του παιδιού της δικαιούται για χρονικό διάστημα εννέα μηνών από τον τοκετό ή από την ημέρα που αρχίζει η άδεια μητρότητας στην περίπτωση υιοθεσίας, είτε να διακόπτει την εργασία για μια ώρα είτε να προσέρχεται αργότερα είτε να αποχωρεί νωρίτερα κατά μια ώρα κάθε ημέρα.

(β) Ο χρόνος της μιας ώρας ημερήσιας διακοπής ή της βραδείας προσέλευσης ή πρόωρης αποχώρησης θεωρείται και αμείβεται ως χρόνος εργασίας.

2. Σχετικά με το πιο πάνω θέμα πληροφορείστε ότι από τη σχολική χρονιά 2009-2010 έχουν αρμοδίως υιοθετηθεί, οι ακόλουθες ρυθμίσεις:

(α) Στις επηρεαζόμενες εκπαιδευτικούς παραχωρείται άδεια να απουσιάζουν από το σχολείο 7,5 περιόδους τη βδομάδα.

(β) Οι 3 περίοδοι θα είναι από το διδακτικό τους χρόνο, ενώ οι άλλες 4,5 από τον υπόλοιπο χρόνο τους στο σχολείο. Νοείται ότι η 1 περίοδος για τις επισκέψεις γονέων παραμένει υποχρεωτική.

(γ) Οι διευκολύνσεις παραχωρούνται για περίοδο εννέα μηνών από την ημερομηνία τοκετού/υιοθεσίας. Με το πέρας του εννιάμηνου, ο χρόνος των 3 περιόδων θα αξιοποιείται ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες και όπως θα αποφασισθεί από την αρμόδια αρχή.

(δ) Οι πιο πάνω διευκολύνσεις παραχωρούνται στις επηρεαζόμενες που ζητούν τούτο γραπτώς από τους οικείους επαρχιακούς λειτουργούς, υποβάλλοντας πιστοποιητικά για την ημερομηνία που έγινε ο τοκετός ή η υιοθεσία και την ημερομηνία που θα αναλάβουν καθήκοντα.

3. Η εγκύκλιος με τα ίδια στοιχεία και ημερομηνία 14/9/2007, ακυρώνεται.


Η ΟΕΛΜΕΚ με νικώσα ψήφο της Προέδρου αυτόπαινεύεται

Το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ μετά από ψηφοφορία με αποτέλεσμα 9-9, με την νικώσα ψήφο της Προεδρου κατέληξε στη πιο κάτω απόφαση. Η απόφαση αυτή φανερώνει ότι αυτή η πλειοψηφία που διοικεί την ΟΕΛΜΕΚ δεν αντιλαμβάνεται ότι με τον προβληματικό τρόπο με τον οποίο λειτούργησε, οχι μόνο δεν κατάφερε να επιτύχει τους στόχους της, αλλά αντίθετα να την κατακρίνει ολόκληρη η κοινωνία για τις ακραίες και άστοχες της επιλογές. Διαβάστε την ανακοίνωση:

ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΔΣ ΟΕΛΜΕΚ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009

ΓΙΑ ΤΑ GCE

Το Κεντρικό Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΕΛΜΕΚ το οποίο συνήλθε σήμερα, αφού μελέτησε τους Κανονισμούς που ψήφισε χθες η Βουλή των Αντιπροσώπων για τη διάθεση υπεράριθμων θέσεων στα Δημόσια Πανεπιστήμια της Κύπρου με Ειδικά Κριτήρια και την όλη συμπεριφορά της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κύπρου αποφάσισε τα εξής:

1. Θεωρεί ότι η απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων έδωσε υπό τας περιστάσεις και των όσων προηγήθηκαν τους τελευταίους μήνες την καλύτερη δυνατή λύση.

2. Θεωρεί θετική την απόφαση της Βουλής ότι το θέμα της εισαγωγής φοιτητών στα Δημόσια Πανεπιστήμια της Κύπρου με διεθνείς εξετάσεις θα ρυθμιστεί με νέα πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου προς τη Βουλή των Αντιπροσώπων, αφού προηγηθεί ο σχετικός διάλογος. Θεωρεί ότι η απαγόρευση της εισαγωγής με προσόντα διεθνών εξετάσεων για την ακαδημαϊκή χρονιά 2009 – 2010 είναι προς την ορθή κατεύθυνση. Η ΟΕΛΜΕΚ όμως εξακολουθεί να εκφράζει την αντίθεση της με την διατήρηση του 3% για τα CGE στους ψηφισθέντες κανονισμούς και δηλώνει την αποφασιστικότητά της να μεθοδεύσει τον αγώνα της μέσα από επιστημονική τεκμηρίωση και έναν εποικοδομητικό διάλογο με όλους τους ενδιαφερομένους για ένα νέο ενιαίο σύστημα, το οποίο ούτε θα ευνοεί ούτε θα αδικεί οποιαδήποτε ομάδα μαθητών.

3. Η όλη συμπεριφορά, δράση και αποφάσεις της ΟΕΛΜΕΚ όλη αυτή την περίοδο ήταν υπεύθυνες, σοβαρές και αποσκοπούσαν ΜΟΝΟ στη διασφάλιση του δημόσιου σχολείου και των ίσων ευκαιριών πρόσβασης όλων των αποφοίτων των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων του τόπου μας στα Δημόσια Πανεπιστήμια της Κύπρου. Το ΚΔΣ δεν αποδέχεται χαρακτηρισμούς περί αλαζονικού ή ετσιθελικού συνδικαλισμού της ΟΕΛΜΕΚ. Η όλη στάση και αποφάσεις της ΟΕΛΜΕΚ έδωσαν τη δυνατότητα και την ευκαιρία να γίνει, έστω και με τον τρόπο που έγινε, ο σχετικός διάλογος για το ζήτημα αυτό και να μπορέσει η Βουλή των Αντιπροσώπων να πάρει την ενδεδειγμένη υπό τας περιστάσεις απόφαση.


Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση της ΟΕΛΜΕΚ πατώντας εδώ

Πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με Διεθνή Πιστοποιητικά

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

Θέμα: Πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με Διεθνή Πιστοποιητικά

Η ΟΕΛΜΕΚ μετά και τις τελευταίες εξελίξεις στο επίπεδο της Βουλής και την ψήφιση των κανονισμών, αλλά και τη μονομερή απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κύπρου για εγγραφή φοιτητών με διεθνή πιστοποιητικά επισημαίνει ότι θεωρεί θετικό βήμα την ψήφιση των κανονισμών, η οποία θέτει φρένο στην αυθαιρεσία του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Mε την απόφαση της Βουλής, δε λύεται οριστικά το ζήτημα, αντίθετα παραπέμπεται στο απώτερο μέλλον. Παραμένει δυστυχώς το ποσοστό του 3% για εισδοχή με διεθνή πιστοποιητικά. Η καθυστέρηση της ψήφισης των κανονισμών έδωσε το δικαίωμα στο Πανεπιστήμιο Κύπρου να προχωρήσει στη διαδικασία για εγγραφή φοιτητών με βάση τα διεθνή πιστοποιητικά (GCE και άλλα) από φέτος, η οποία είναι παράτυπη και καταδικαστέα.

Παρόλ’ αυτά η Οργάνωση σε ένδειξη καλής θέλησης και συμβάλλοντας στις προσπάθειες της Βουλής αποφασίζει να άρει τα μέτρα που πήρε το ΚΔΣ στην τελευταία συνεδρία του ημερ. 25/6/09.

Η ΟΕΛΜΕΚ δηλώνει ταυτόχρονα ότι θα μεθοδεύσει τον αγώνα της, θα είναι όσο το δυνατό πιο τεκμηριωμένη στο διάλογο, θα κρατά τον κλάδο συνεχώς ενήμερο και θα επιδιώξει συνεργασία με τους οργανωμένους γονείς και μαθητές, με στόχο τον μηδενικό συντελεστή εισδοχής με διεθνή πιστοποιητικά στα κρατικά Πανεπιστήμια.

Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού να εκμεταλλευτεί το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και να συγκαλέσει σε εντατικό διάλογο όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, ώστε να συμφωνηθεί ενιαίο, δίκαιο και χωρίς διακρίσεις σύστημα εισαγωγής των Κυπρίων αποφοίτων των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων στα κροατικά πανεπιστήμια όπως εξάλλου προνοεί και η απόφαση της Βουλής το Μάη του 2008.

v Κατατέθηκε στη συνεδρία του ΚΔΣ, ημερ. 3-7-09 (με προσθήκες από Νέα Κίνηση και Νέα Πνοή)

Εγκρίθηκε το ψήφισμα που κατέθεσαν ΑΛΛΑΓΗ-ΔΗΚΙ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με τη νικώσα ψήφο της Προέδρου (9-9)