Τελευταίες ειδήσεις

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Στο Υπουργείο Παιδείας υπάρχουν συνεργεία που ασχολούνται αποκλειστικά με το ρουσφέτι καταγγέλλει η Ζήνα Πουλλή και παραιτείται

Την ύπαρξη ανθρώπων που ασχολούνται αποκλειστικά με το ρουσφέτι στη Μέση Εκπαίδευση, θέτει ως τον λόγο παραίτησής της η Διευθύντρια Μέσης Εκπαίδευσης στο Υπουργείο Παιδείας, Ζήνα Πουλλή.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της κ. Πουλλή, χθες υπέβαλε την παραίτησή της από τη θέση της Διευθύντριας Μέσης Εκπαίδευσης στον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού. «Αγαπώ τη δουλειά μου, δεν έχω φεισθεί κόπων και ποτέ μου δεν έχω συνυπολογίσει τις αμέτρητες ώρες εργασίας που αφιέρωσα για επιτέλεση του λειτουργήματός μου ως Διευθύντρια Μέσης Εκπαίδευσης. Αγωνίστηκα με πάθος και με όλες μου τις δυνάμεις, ώστε να υπάρξει διαφάνεια και αξιοκρατία στο Τμήμα μου για το καλό της παιδείας του τόπου μας», δηλώνει.

Η κ. Πουλλή προσθέτει ότι «ποτέ δεν συμφώνησα να υπάρχουν συνεργεία ή άνθρωποι που να ασχολούνται αποκλειστικά με το ρουσφέτι. Πιστεύω», συνεχίζει, «στην ιεραρχία και είναι αδιανόητο να υπάρχουν αποσπασμένοι χωρίς κανένα θεσμικό ρόλο, αλλά με υπερεξουσίες, που τους παραχωρούνται αυθαίρετα και αυθαίρετα τις χρησιμοποιούν».
Καταλήγοντας, δηλώνει ότι αποχωρεί εφόσον δεν μπορεί να εργαστεί με τον ορθολογισμό που επιβάλλει η ευθύνη απέναντι στην Παιδεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου