Οι κυβερνητικοί συνδικαλιστές της
ΑΛΛΑΓΗΣ και της ΝΕΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ απέδειξαν στη χθεσινή συνεδρίαση του ΚΔΣ της
ΟΕΛΜΕΚ (09.05.2016), για μια ακόμα φορά, ότι έχουν συνταχθεί πλήρως με την
εργοδοτική πλευρά, αδιαφορώντας για τα συμφέροντα του δημόσιου σχολείου, των
μαθητών/τριών και ασφαλώς των μελών τους, τα συμφέροντα των οποίων θα έπρεπε κανονικά
να υπηρετούν.
Όπως αναμενόταν, όχι μόνο
αποδέχτηκαν τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για τα
Τετράμηνα, τις Παγκύπριες Εξετάσεις και τους Κανονισμούς Λειτουργίας των
Σχολείων, που ήταν εξάλλου προϊόντα επιτροπών στις οποίες συμμετείχαν ο Πρόεδρος
(Δ. Ταλιαδώρος) ή/και η Γραμματέας (Β. Σαλτέ) της Οργάνωσης, αλλά πρότειναν και
«βελτιωτικές» εισηγήσεις, οι οποίες είναι συντηρητικότερες και από αυτές ακόμα
του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.
Έκλεισαν κυριολεκτικά τα μάτια σε
όλες τις αρνητικές συνέπειες και την πρόσθετη επιβάρυνση που θα επιφέρουν για τους/τις
μαθητές/τριες, καθηγητές/τριες και τα σχολεία οι προτάσεις αυτές, οι οποίες
εκτιμούμε ότι είναι θνησιγενείς και συνεπώς, καταδικασμένες σε αποτυχία. Και
μάλιστα όλα αυτά επισυμβαίνουν την ίδια στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας και
Πολιτισμού ετοιμάζεται να προχωρήσει σε μειώσεις περιόδων που παρέχονται σε
διάφορες ειδικότητες για τη διεκπεραίωση του εκπαιδευτικού έργου. Δυστυχώς, ο κατήφορος
που ακολουθούν δεν έχει τέρμα. Τους παραδίδουμε στην κρίση των συναδέλφων/ισσών,
τους οποίους καλούμε να μελετήσουν τις αποφάσεις που έλαβαν.
Ως Προοδευτική Κίνηση Καθηγητών,
μένοντας σταθεροί στο στόχο για τη διαμόρφωση ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου
σχολείου, θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις για αποφυγή του
πισωγυρίσματος. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα προχωρήσουμε άμεσα σε λεπτομερή
ενημέρωση των συναδέλφων/ισσών για το περιεχόμενο των προτάσεων του Υπουργείου Παιδείας
και Πολιτισμού για τα Τετράμηνα, τις Παγκύπριες Εξετάσεις και τους Κανονισμούς
Λειτουργίας των Σχολείων, καθώς και για τις αποφάσεις της πλειοψηφίας της
ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ (ΑΛΛΑΓΗ-ΝΕΑ ΚΙΝΗΣΗ), τόσο σε επαρχιακό επίπεδο όσο και στις
ίδιες τις σχολικές μονάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου