Κυριακή, 7 Νοεμβρίου 2010

Έτσι θέλετε να καταντήσετε την Κύπρο κ. Κουλία; ΝΤΡΟΠΗ



Δείτε επίσης τι κάνουν οι φασίστες σε άλλες χώρες και που μας οδηγούν όλες αυτές οι ενέργειες και το δηλητήριο που σπέρνουν στα μυαλά του κόσμου.

Σε λίγο αν δεν περιοριστουν δραστικά αυτά τα φαινόμενα θα φοβούμαστε να κυκλοφορήσουμε στους δρόμους.
video

Δεν είναι δυνατόν να κυνηγάμε να σκοτώσουμε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ για οποιονδήποτε λόγο. 

Η μαζική παρουσία των μεταναστών και τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση δεν είναι δυνατόν να οδηγούν σε σκοτωμούς και δολοφονικές απόπειρες. Δεν είναι επίσης δυνατόν να φταίνε και να στοχοποιούνται όλοι οι μετανάστες για όλα τα προβλήματα μας. Ξεχνάμε ότι υπήρξαν και υπάρχουν χιλιάδες ΚΥΠΡΙΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ σε πολλές άλλες χώρες. Τα προβλήματα πρέπει να τα αντιμετωπίσει και να βρει λύσεις, η συντεταγμένη πολιτεία σε ολόκληρη την Ευρώπη προστατεύοντας πάντα τον ΑΝΘΡΩΠΟ, ντόπιο ή μετανάστη.

ΣΕΒΑΣΜΟΣ - ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ 
είναι ένας από τους κύριους στόχους της φετινής σχολικής χρονιάς. Και είναι σήμερα πιο επίκαιρος από ποτέ.

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΕΟ –DEV-IS
 Η ΠΕΟ και η DEV-IS καταδικάζουν έντονα τα επεισόδια που έγιναν την Παρασκευή το βράδυ στην Λάρνακα όταν ακροδεξιές, εθνικιστικές οργανώσεις, επιτέθηκαν και διέλυσαν το αντιρατσιστικό φεστιβάλ rainbow που πραγματοποιείτο στην παραλία των φοινικούδων.  Αποτέλεσμα της επίθεσης ήταν και ο σοβαρός τραυματισμός με μαχαίρι, Τουρκοκύπριου μουσικού.

Τέτοιες συμπεριφορές, αντιλήψεις και νοοτροπίες,  που καλλιεργούν τη μισαλλοδοξία, τη ξενοφοβία και το ρατσισμό, είναι ξένες προς το λαό και τη χώρα μας και είναι  επικίνδυνες για το σύνολο της κοινωνίας. Η αναβίωση του νεοφασισμού,  του ρατσισμού και του, εθνικισμού  μόνο αποτροπιασμό μπορεί να προκαλεί.

Ζούμε σε μια χώρα που πληρώνουμε ακόμα βαρύ τίμημα από την δράση του σωβινισμού, του εθνικισμού και της μισαλλοδοξίας. Οι πληγές είναι ακόμα ανοικτές και θα είναι όσο ακόμα η πατρίδα μας παραμένει διαιρεμένη.  

Η ΠΕΟ και η DEV-IS επαναλαμβάνουμε την δέσμευση μας έναντι των εργαζομένων του τόπου μας να εντείνουμε τη δράση μας με ένα και μοναδικό στόχο, να επανενώσουμε την χώρα και το λαό μας, να ξεπεράσουμε τη διαίρεση και το διαχωρισμό, να παραμερίσουμε τις εθνικές και εθνικιστικές συγκρούσεις, οι οποίες συσκοτίζουν και αποπροσανατολίζουν και να επικεντρωθούμε στους κοινούς ταξικούς αγώνες των εργαζομένων για ένα καλύτερο μέλλον για τους ανθρώπους της εργασίας και του μόχθου, που ζούν και εργάζονται νόμιμα στην κοινή μας πατρίδα.

Αυτός ο αγώνας αφορά όλους τους εργαζόμενους, Κύπριους και Μετανάστες, και μόνο με την ενωμένη συνδικαλιστική δράση μπορεί να είναι αποτελεσματικός και επιτυχής.


11/11/2010

17 σχόλια:

  1. πρεπει να ντρεπεστε ακελοκαπιταλιστες.οι γεροι για σας ειναι ναζι ε?οι ανεργοι ειναι ναζι?οι δολοφονηθεντες ναζι?οσοι επεσαν θυματα της ξενοφερτης βαρβαροτητας ναζι?εσεις τε τουρκοσποροι που πιερωνεστε για να ξιτιμαζετε το λαο τι ειστε ρε?ρε δουλεμποροι.ρε νεοταξιτες.ρε καπιταλιστες μπασταρδοι.δουλοι του νταουνερ τζαι της μασονιας.εν ειδα ρε ενα κομμουνι φτωχο,σκαψτε τον ταφο σας γιατι ο κοσμος εν θα σας αφηκει να τον πεθανετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχήν, ένα ερώτημα: Γιατί κύριε βρίζεις κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία σου; Γιατί δεν έχεις τα κότσια να υπογράψεις κίολας τις βρωμιές που γράφεις;
    Δεύτερο μία υπενθύμιση για όλους τους Ελληναράδες που δεν μπορούν να γράψουν ούτε μια παράγραφο σε σωστά ελληνικά: "Έλληνες εισίν οι της ημετέρας παιδείας μετέχοντες ..." Σε αντίθεση με εσάς πολλά από τα παιδιά που βρίζατε και δέρνατε την περασμένη Παρασκευή στην εκδήλωση της ΚΙΣΑ μετέχουν στην Ελληνική παιδεία και αριστεύουν στα ελληνικά σχολεία.
    Επί της ουσίας του σχολίου (ποια ουσία;), τι να πει κανείς. Θα σταθώ μόνο σε ένα σημείο: διαμαρτύρεται ο "ανώνυμος" γιατί τον είπαμε ναζί αλλά μας απειλεί ότι θα μας θάψει γιατί έχουμε διαφορετική άποψη από αυτόν: αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα.
    Και προς όλους τους συναγωνιστές: μην αφήνετε να πέφτει τίποτε ασχολίαστο. Παραπήραν θάρρος όλοι οι ανώνυμοι, νομίζουν ότι είναι μόνοι τους και γι' αυτό βγήκαν με τα μαχαίρια στους δρόμους να μας σφάξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ, ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΕΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΙΑ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ, ΤΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=rzyNJey4iqk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ντρεπεστε να συγκρινεται τους κυπριους μεταναστες που κοσμουσαν την ξενιτια με την προοδο τους που ενταχθηκαν στον γηγενες πληθυσμο με τους απροσαρμοστους κλεφταραδες πακιστανους που θα γινουν ο δουρειος ιππος της τουρκιας ....αλητες....http://www.youtube.com/watch?v=rzyNJey4iqk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι Κύπριοι, όταν έφευγαν το 1974, κατατρεγμένοι, συνεπεία ανάλογων πατριωτικών κορώνων, ούτε κοσμούσαν την ξενιτιά, ούτε διέπρεπαν. Αγωνίζονταν να επιβιώσουν! Με κάθε τρόπο!
    Φάνηκαν όμως τυχεροί: δε βρήκαν απεναντί τους παλικάρια σαν και του λόγου σου, γι' αυτό και εντάχθηκαν στις όπου γης κοινωνίες και διέπρεψαν.
    Κανένας δε γενιέται ούτε κλέφτης, ούτε φονιάς. Φονιάδες θα τους καταντήσετε εσείς, με τα μαχαίρια που στρέψατε εναντίον τους.
    Και κάτι τελευταίο: δεν αντέχω να μη σχολιάσω τη γενναιότητα που έχετε στην υπεράσπιση της γνώμης σας (ανώνυμο και πάλι το σχόλιο) και τα υπέροχα ελληνικά σας (μα ούτε μια τελεία!) "Ελληναράδες"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι φιλε ειμαι κακος στην ορθογραφια γιατι ειμαι του μεροκαματου και οχι καλοπερασακης να δουλευω 4-5 το πολλυ ωρες την ημερα και της μισες μερες του χρονου διακοπες .......για το ελληναρας εισαστεν παντα στα μετοπισθεν και ευχοσαστε αντι την ενωση να χαιρεστουν με την εισβολη βλεπε κοκκινου ....ακουτε απογονοι των φοινικων θα μιλω ανωνυμα γιατι κυβερνατε και........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταρχήν φίλη σου(όι φίλος, εγώ γράφω με το όνομα μου) εν είμαι. Φιλίες με ανθρώπους που με βρίζουν (και βρίζουν και ανυπόγραφα) εν θέλω.
    Εν εκατάλαβα που κολλούν οι 4-5 ώρες και οι διακοπές.
    Το σχόλιο για τη σύνταξή σου ήταν επειδή θεωρείτε τους εαυτούς σας υπερ-Έλληνες (Ελληναράδες) αλλά δυσκολεύεστε να συντάξετε μια παράγραφο στα Ελληνικά, σε αντίθεση με αρκετούς μετανάστες που φοιτούν στα ελληνικά μας σχολεία και αριστεύουν, επιμένω.
    Του μεροκάματου είμαστεν ούλλοι μας. Αυτό ήταν και το αρχικό μου επιχείρημα: τι έχουμε να μοιράσουμε εμείς με τους ξένους εργάτες που ήρθαν στη χώρα μας για το μεροκάματο τους.
    Με τούτες τες ιδέες περί Ένωσης εχαλαλίσετε τη μισή Κύπρο τζιαι ακόμα νουν εν εβάλετε;
    Για το προτελευταίο σχόλιο, αν το έπιασα καλά: με τόσες φυλές που επεράσαν που τούντην χώρα μπορεί να είμαι τζιαι απόγονος των Φοινίκων, τζιαι των Οθωμανών τζιαι των Φράγκων, ουδέν πρόβλημα. Δε διεκδικώ πιστοποιητικό καθαρότητας.
    Όσο για το τελευταίο (που γράφεις ανώνυμα) άλλοι δολοφόνησαν, και απειλούν και σήμερα, ανθρώπους σ' αυτόν τον τόπο για τις ιδέες τους και όχι η αριστερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για το προτελευταίο σχόλιο, αν το έπιασα καλά: με τόσες φυλές που επεράσαν που τούντην χώρα μπορεί να είμαι τζιαι απόγονος των Φοινίκων, τζιαι των Οθωμανών τζιαι των Φράγκων, ουδέν πρόβλημα. Δε διεκδικώ πιστοποιητικό καθαρότητας. .....να μας ζησεται μπορει να εισαστε απογονοι οποιοδηποτε εκτος απο απογονοι ελληνων αυτο δεν ηθελαν να το πεις φαινεται απο τα πεπραγμενα σας .....αν την κυπρο την χασαμεν την μιση με προδοσια στην οποια χαρηκατε γιατι φοβηθηκατε μηπως γινη ελληνικη τωρα δεν εχεται προβλημα διεθνιστικα να την χαρισεται σε εν τριτο αττιλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την Κύπρο ξέρουμε πολύ καλά ποιοι την εχαρίσαν στον Αττίλα. Κάποιοι με μεγαλεπίβολες ιδέες περί καθαρότητας και ελληνικότητας σαν αυτές που προβάλεις κι εσύ τώρα.
    Εγώ δεν έχω πρόβλημα να δεκτώ κανένα κατατρεγμένο ο οποίος βρήκε καταφύγιο στην πατρίδα μου. Ανάλογα όπως βρήκαν καταφύγιο οι συμπατριώτες μου στο εξωτερικό ("και κοσμούσαν την ξενιτιά")
    Απόγονο φοινίκων εσύ με ονόμασες, εγώ διευκρίνισα ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα να είμαι απόγονος Φοινίκων, ούτε και απόγονος οποιασδήποτε άλλης φυλής από τις πολλές που πέρασαν από τον τόπο μου. Άλλοι φορούν σαν παράσημα την "ελληνικότητά" τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα φερεται συντομα τον τριτο αττιλα αγαπητη πτυχιουχος που ισως μορφωνεται και τα παιδια μας....μεταναστες ενωω ο τριτος αττιλας ....ρωτα καποιο αγγλο πιοι βρωμισα το ο λονδινο...και λιγο σεβασμο στους εκατονταδες ελλαδιτες του 1974...και να ξερεις για μενα η κυπρος ανοικη σε ελληνοκυπριους και τουρκοκυπριους οχι ομως σε πακιστανους και εποικους.....εχω πολλα κοινα με τον τουρκοκυπριους αλλα οχι με τον απροσαρμοστο αλλης κουλτουρας πλακομουτσουνο να παει να ζησει στην χωρα του αυτος και ο εποικος και να του στελλουμεν βοηθεια.....ειστε διεθνιστες και αγαπαται ολους εκτος απο τους καλαμαραες εχω ακουσει ομοιδεατες σου δηστυχως ναλενε απο την οικονομικη κριση της ελλαδας μεχρι να ευχονται να ψοφησουν οι καλαμαραες...στα θετικα του χριστοφια και ειμαι διπλα του η μεγαλη προσπαθεια που κανει στο κυπριακο....αν και διαφωνω με την δηλωση για εισβολη κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκτύπωση Αποστολή Share on Facebook Tweet this Share on Blogger Άλλα
    12 Νοεμβρίου 2010, 20:57 EET
    SigmaLive

    Την ΚΙΣΑ καθιστά ως πρώτη υπεύθυνη για τα επεισόδια στη Λάρνακα η έκθεση γεγονότων της Αστυνομίας, η οποία ετοιμάστηκε από τον Αστυνομικό Διευθυντή και από αστυνομικούς του αρχηγείου.
    Όπως αναφέρεται στην έκθεση πρώτη υπεύθυνη είναι η ΚΙΣΑ αφού ενώ είχε προγραμματίσει την εκδήλωση της στη Λεμεσό μόλις έμαθε ότι θα πραγματοποιούνταν εκδήλωση από το κίνημα ελληνικής αντίστασης στη Λάρνακα, μετέφερε την εκδήλωσή της στην Λάρνακα. Ακολούθως, ευθύνες επιρρίπτονται και στον πρόεδρο της ΚΙΣΑ ο οποίος σύμφωνα με μαρτυρίες που περιγράφονται στην έκθεση, προκαλούσε με τις ενέργειές του, ενώ σύμφωνα με την έκθεση η Αστυνομία είχε εισηγηθεί γραπτώς τόσο στο Δήμαρχο Λάρνακας όσο και στο αρμόδιο έπαρχο να μην επιτρέψουν την πραγματοποίηση της εκδήλωσης της ΚΙΣΑ. Τελικά όπως αναφέρεται στην έκθεση ο Δήμαρχος έδωσε άδεια για την εκδήλωση ενώ ο έπαρχος έδωσε σχετική άδεια για την τοποθέτηση των μεγαφωνικών συσκευών. Η αστυνομία είχε ενημερώσει γραπτώς το Γενικό Εισαγγελέα για τις δυο εκδηλώσεις και ζήτησε τη συμβουλή του. Σύμφωνα με την έκθεση, ο Πέτρος Κληρίδης κάλεσε την Αστυνομία να μην επέμβει αφού είναι αρμοδιότητα του Δήμου να δίνει άδειες για εκδηλώσεις. Σε ότι αφορά το ζήτημα των ρατσιστικών συνθημάτων η έκθεση αναφέρει ότι αυτά ακούστηκαν μετά την έναρξη των επεισοδίων. Η αστυνομική δύναμη που στάληκε στην περιοχή ενώ η έκθεση έχει ηδη σταλεί στο Γενικό Εισαγγελέα για το κατά πόσον θα διαταχθεί ποινική έρευνα ΚΕΜΑΛ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑς ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επειδή το μεροκάματο μου εγώ δεν το βγάζω γράφοντας στα blog (χρηματιζόμενος δηλ. από τους γνωστούς - άγνωστους) να διευκρινίσω ότι εν η τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου.
    Πρώτα απ' όλα τα πτυχία μου να μεν τα πιάνεις στο στόμα σου. Τα πτυχία μου τα πήρα με πολλές θυσίες, προσωπικές και οικογενειακές, και θεωρώ ότι στην εποχή μας και στον τόπο μας όποιος έχει τη θέληση και τις ικανότητες μπορεί να πάρει ένα πτυχίο. Οπότε μην κραδαίνεις την ανικανότητα σου ή την έλλειψη θέλησης σαν παράσημο.
    Στις συνοικίες που λες στο Λονδίνο ζούσαν πριν 30 χρόνια οι Κύπριοι, σταδιακά αφομοιώθηκαν από την κοινωνία και έδωσαν τη θέση τους στους επόμενους. Αν τους επιτρέψουν, κάτι ανάλογο θα γίνει και με τις υπόλοιπες φυλές. Όσο συγκλονιστικό κι αν σου ακούγεται: δεν είμαστε ο υπέρτατος λαός.
    Για τους καλαμαράες, ένα μόνο θα σου πω: Δίπλα μου την περασμένη Παρασκευή στο φεστιβάλ, ήταν όλη την ώρα ένας πολύ καλός μου φίλος Ελλαδίτης τον οποίο οι ομοιδεάτες σου "ασιχτήριζαν" αδιάκοπα.
    Για το δεύτερο σχόλιο: η διαφθορά στην αστυνομία φαίνεται από το ότι την περασμένη Παρασκευή στις Φοινικούδες μαχαίρωσαν άνθρωπους του Φεστιβάλ αλλά οι συλλήψεις έγιναν μόνο σε άτομα του Φεστιβάλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την ΚΙΣΑ καθιστά ως πρώτη υπεύθυνη για τα επεισόδια στη Λάρνακα η έκθεση γεγονότων της Αστυνομίας, η οποία ετοιμάστηκε από τον Αστυνομικό Διευθυντή και από αστυνομικούς του αρχηγείου.
    Όπως αναφέρεται στην έκθεση πρώτη υπεύθυνη είναι η ΚΙΣΑ αφού ενώ είχε προγραμματίσει την εκδήλωση της στη Λεμεσό μόλις έμαθε ότι θα πραγματοποιούνταν εκδήλωση από το κίνημα ελληνικής αντίστασης στη Λάρνακα, μετέφερε την εκδήλωσή της στην Λάρνακα. Ακολούθως, ευθύνες επιρρίπτονται και στον πρόεδρο της ΚΙΣΑ ο οποίος σύμφωνα με μαρτυρίες που περιγράφονται στην έκθεση, προκαλούσε με τις ενέργειές του, ενώ σύμφωνα με την έκθεση η Αστυνομία είχε εισηγηθεί γραπτώς τόσο στο Δήμαρχο Λάρνακας όσο και στο αρμόδιο έπαρχο να μην επιτρέψουν την πραγματοποίηση της εκδήλωσης της ΚΙΣΑ. Τελικά όπως αναφέρεται στην έκθεση ο Δήμαρχος έδωσε άδεια για την εκδήλωση ενώ ο έπαρχος έδωσε σχετική άδεια για την τοποθέτηση των μεγαφωνικών συσκευών. Η αστυνομία είχε ενημερώσει γραπτώς το Γενικό Εισαγγελέα για τις δυο εκδηλώσεις και ζήτησε τη συμβουλή του. Σύμφωνα με την έκθεση, ο Πέτρος Κληρίδης κάλεσε την Αστυνομία να μην επέμβει αφού είναι αρμοδιότητα του Δήμου να δίνει άδειες για εκδηλώσεις. Σε ότι αφορά το ζήτημα των ρατσιστικών συνθημάτων η έκθεση αναφέρει ότι αυτά ακούστηκαν μετά την έναρξη των επεισοδίων. Η αστυνομική δύναμη που στάληκε στην περιοχή ενώ η έκθεση έχει ηδη σταλεί στο Γενικό Εισαγγελέα για το κατά πόσον θα διαταχθεί ποινική έρευνα ΑΠΟΛΟΓΕΙΘΗΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ....ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΕ ΒΑΡΟς ΤΩΝ ΚΥΠΡΙΩΝ ...ΜΗΝ ΡΙΧΝΕΤΑΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΤΩΝ....ειναι προδοσια ....οδηγηται τους ελληνοκυπριους τουρκοκυπριους σε αφανισμο κοπελα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φιλε μου σταματατε να αλλοιωνεται την ιστορια κατα το δοκουν λεγεται οτι ο γριβας ηρθεν να κανει αντικουμουνιστικο αγωνα και δεν λεγεται οτι τον εφερε η εθναρχια με επικεφαλης τον μακαριο παλιοι γνωριμοι απο την οργανωση χ.....σας περασε απο τον νου γιατι η τουρκια προσπαθει να φερει μουσουλμανους πακιστανους κλπ στη ελευθερη κυπρο καλα ο ανεργος πολυκαρπου παιρνει μιζες εσεις γιατι ....ενοχος ειναι και για τα επεισοδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ο εβρος φιλε μου και οι βαση δεκελεια ειναι η κερκοπορτα της αλωσης της ελλαδας και της κυπρου με λαθρομεταναστες οι τουρκια εχει υπομονη....πολυκαρπου και λοιποι παιζουν το παιχνιδι της τουρκιας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή