H Προοδευτική Καθηγητών με ανακοίνωσή της αναφέρει ότι μετά και τη συνάντηση της 18ηςΑυγούστου 2014 με τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού είναι πλέον πολύ ορατό το ενδεχόμενο συνάδελφοι/ισσες που εργάστηκαν την προηγούμενη σχολική χρονιά (αφήνουμε αυτούς που εργάστηκαν τις προηγούμενες σχολικές χρονιές και δε διορίστηκαν κατά την περσινή σχολική χρονιά) να μείνουν αδιόριστοι.
Η Προοδευτική σημειώνει ότι προφανώς «δεν είναι μόνο το δράμα της ανεργίας που επιδεινώνεται με όλες τις τραγικές του παραμέτρους, αλλά και η ποιότητα της δημόσιας Εκπαίδευσης, που φαίνεται να διολισθαίνει και κανείς από το Υπουργείο να μην δίνει τη δέουσα σημασία, επικαλούμενοι συνεχώς την Τρόικα και την «τρομοκρατία» που τους ασκεί!»
Συνεχίζοντας παρατηρεί:
«Από την άλλη, βρισκόμαστε λίγες μόλις μέρες πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και οι σχολικές μονάδες είναι υποστελεχωμένες όσο ποτέ άλλοτε. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών που μετατέθηκαν (κάποιοι εδώ και μήνες) και βρίσκονται ακόμα στον αέρα χωρίς να γνωρίζουν πού θα υπηρετήσουν την επόμενη σχολική χρονιά, άλλων οι οποίοι είναι υποψήφιοι για προαγωγή και θα προσέρχονται σε συνεντεύξεις μέχρι και τις 28 Αυγούστου χωρίς να γνωρίζουν πού θα υπηρετήσουν, Διευθυντές που δεν γνωρίζουν τη σύνθεση της Διευθυντικής τους ομάδας για να προγραμματιστούν και να οργανωθούν, εκπαιδευτικοί που θα κάνουν ενστάσεις επί ενστάσεων για να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους κ.λπ.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες του και έστω και την υστάτη να προχωρήσει σε ενέργειες που και θα αναβαθμίζουν την ποιότητα της Εκπαίδευσης αλλά και δε θα αφήνουν και άλλους συμπολίτες μας στην ανεργία. Ανεξάρτητα από την Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση, που θα πρέπει να προχωρήσει, αυτή τη στιγμή θα μπορούσε, μεταξύ άλλων, να περιοριστεί ο αριθμός των μαθητών/τριών ανά τμήμα και να προγραμματιστεί η επιμόρφωση εκπαιδευτικών που διδάξουν τη νέα σχολική χρονιά στη Γ΄ Λυκείου, λαμβάνοντας υπόψη και τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας κάθε χρόνο μετά την εξαγωγή των αποτελεσμάτων των Παγκυπρίων Εξετάσεων. Και αυτά όχι όμως με αλχημείες του τύπου ακυρώνουμε την επιμόρφωση που γίνεται στο πλαίσιο της εφαρμογής των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων στα Γυμνάσια και την ανταλλάσσουμε με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη Γ΄ Λυκείου. Το παράθυρο ουσιαστικής επιμόρφωσης και στα Λύκεια θα πρέπει επιτέλους να ανοίξει παράλληλα με τα Γυμνάσια. Και για όσους, λόγω ιδεολογικών αγκυλώσεων, ενδεχομένως να θεωρούν ότι η επιμόρφωση στα Γυμνάσια δεν πρόσφερε τα αναμενόμενα, η απάντηση δεν είναι να την σταματήσουμε αλλά να την αναβαθμίσουμε. Η επιμόρφωση, ως θεσμός, θα πρέπει επιτελούς να πάρει τη θέση που της αρμόζει στην κυπριακή εκπαίδευση, στη βάση πάντοτε των σύγχρονων επιστημονικών δεδομένων.
Τέλος, η ΟΕΛΜΕΚ θα πρέπει να αναλάβει τις δικές της ευθύνες και μέσα από προτάσεις και εισηγήσεις καλά τεκμηριωμένες, να διεκδικήσει την αναβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης, ως κοινωνικό αγαθό και τη μη θυματοποίηση άλλων συμπολιτών μας. Σε αντίθετη περίπτωση θα είναι συνένοχη στα όσα τραγικά θα επακολουθήσουν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου