Η Προοδευτική Καθηγητών, με ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «η χθεσινή συνεδρία του ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ απέδειξε τη διάσταση απόψεων της Αλλαγής με τις άλλες εκπαιδευτικές Κινήσεις σε σημαντικά για την εκπαίδευση και το συνδικαλισμό θέματα, παρά το γεγονός ότι η συγκυριακή πλειοψηφία της (με τη νικώσα ψήφο του Προέδρου) τής επέτρεψε να περάσει τις απαράδεκτες προτάσεις».
Στην ανακοίνωσή της η Προοδευτική αναφέρει:
«Ας γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί και η κοινωνία ολόκληρη ότι ήταν η μόνη Εκπαιδευτική Κίνηση που τάχθηκε εναντίον της συμμετοχής της ΟΕΛΜΕΚ στην πλατφόρμα που συστάθηκε στις αρχές Αυγούστου από Συνδικαλιστικές και Κοινωνικές Οργανώσεις κατά των εκποιήσεων. Όλες οι άλλες Κινήσεις (Προοδευτική, ΔΗΚΙ, Νέα Κίνηση, Νέα Πνοή ) τάχθηκαν υπέρ.
Ας γνωρίζουν, επίσης, οι εκπαιδευτικοί ότι η Αλλαγή ήταν η μόνη Κίνηση που υποστήριξε, με διάφορα προσχήματα, την ακύρωση συγκεκριμένου Προγράμματος Επιμόρφωσης του Υπουργείου στα Φιλολογικά, Μαθηματικά και Τέχνη στα Γυμνάσια και τη μεταφορά των συγκεκριμένων περιόδων για επιμόρφωση στη Γ΄ Λυκείου, κόντρα στη γενικότερη θέση για επέκταση της επιμόρφωσης πέρα από τα Γυμνάσια και στα Λύκεια. Απέρριψε, ακόμα και τη συμβιβαστική πρόταση όλων των άλλων Κινήσεων (Προοδευτική, ΔΗΚΙ, Νέα Κίνηση, Νέα Πνοή) να παραμείνει η επιμόρφωση των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και να μεταφερθούν όλες οι άλλες περίοδοι στη Γ΄ Λυκείου, διεκδικώντας ταυτόχρονα από το Υπουργείο και άλλες περιόδους (ποιος θα διεκδικήσει όμως;), αφού είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το Υπουργείο έχει εγκριμένες θέσεις τις οποίες κρατά αδιάθετες και ταυτόχρονα μας εμπαίζει – και μαζί με εμάς και όλους τους συμβασιούχους και αντικαταστάτες- ότι τις έχει παραχωρήσει όλες.
Γενικότερα και εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς η Προοδευτική Κίνηση Καθηγητών θεωρεί ότι οι συνθήκες μέσα στις οποίες ξεκινά η χρονιά αυτή είναι κάκιστες. Με βάση τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί, μπορεί να γίνει λόγος για τις χειρότερες προϋποθέσεις έναρξης σχολικής χρονιάς των τελευταίων χρόνων.
Το Υπουργείο Παιδείας διακατέχεται από παντελή έλλειψη σχεδιασμού, προγραμματισμού και οράματος για την παιδεία του τόπου μας. Κύριο μέλημά του τον τελευταίο ενάμιση χρόνο δείχνει να είναι η αρνητική αξιολόγηση των όσων έγιναν προηγουμένως, μέσα από το διορισμό κομματικά ελεγχόμενων επιτροπών. Αντίθετα, δε φαίνεται να έχει κανέναν απολύτως σχεδιασμό, προγραμματισμό και προσανατολισμό για το μέλλον της εκπαίδευσής μας, πέρα από όσα του υπαγορεύει η Τρόικα και η Παγκόσμια Τράπεζα.
Δυστυχώς, για την Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, όση κριτική και αν ασκήσουν στα μέτρα που λήφθηκαν στα πλαίσια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, όσες επιτροπές και αν διορίσουν και όσες στημένες αξιολογήσεις και αν διενεργήσουν, δεν μπορούν να κρύψουν την ανικανότητά τους να ασκήσουν εκπαιδευτική πολιτική. Φέτος ξεκινά η δεύτερη σχολική χρονιά επί της διακυβέρνησής τους και μέχρι σήμερα δεν έχει ληφθεί κανένα απολύτως νέο μέτρο για την αναβάθμιση της παιδείας μας, γιατί δεν είναι σε θέση να σχεδιάσει, να προγραμματίσει, να υλοποιήσει και να εφαρμόσει αλλαγές. Εξαντλείται αποκλειστικά στην προσπάθεια να σταματήσει πολιτικές που είχαν ξεκινήσει ή, σε ελάχιστες περιπτώσεις, να τις επεκτείνει μερικώς και, κυρίως, σε αυτό που φαίνεται να γνωρίζει καλύτερα: ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ ΗΜΕΤΡΕΩΝ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου