Τρίτη, 14 Απριλίου 2009

Η ΟΕΛΜΕΚ θυματοποιεί τους μαθητές !!! Ακυρώνει τις Παγκύπριες Εξετάσεις

Η Προοδευτική πρότεινε από την αρχή της εμφάνισης του ζητήματος των GCEs δυναμικά – απεργιακά μέτρα και ήταν μπροστάρης σε όλες τις κινητοποιήσεις. 

Στη συνεδρία του Κ.Δ.Σ. που είχε ως θέμα τα GCE, ημερομηνίας 2 Απριλίου 2009, η Προοδευτική πρότεινε τα εξής:

Ø     Το Κ.Δ.Σ. και τα Επαρχιακά Συμβούλια της ΟΕΛΜΕΚ να εκφράσουν επιτόπου την έντονη διαμαρτυρία τους την ημέρα που το θέμα αυτό θα συζητείται στο Συμβούλιο Παιδείας.

Ø     Να γίνουν επαφές με την Παγκύπρια Συνομοσπονδία Γονέων και την ΠΣΕΜ προ της συνεδρίας του Συμβουλίου Παιδείας για διαβουλεύσεις και να ζητηθεί απ’ αυτούς να συμπαραταχθούν με την ΟΕΛΜΕΚ.

Ø     Να ζητηθεί συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας για να του εκφράσουμε ξανά τη θέση της Οργάνωσης.

Ø     Να πραγματοποιηθεί δίωρη στάση εργασίας.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι υπόλοιπες κινήσεις δεν είχαν να προτείνουν οτιδήποτε.  Κάλεσαν, μάλιστα την Προοδευτική να αποσύρει τα απεργιακά μέτρα για να καταλήξουμε συναινετικά, πράγμα το οποίο έπραξε.

 

·        Μας εξέπληξε το γεγονός, ότι στην τελευταία έκτακτη συνεδρία με μοναδικό θέμα την ιατροφαρμακευτική ασφάλιση, μετά από κομματικές παρεμβάσεις, κάποιοι με περιστασιακή πλειοψηφία που δεν συγκέντρωσε καν τους μισούς ψήφους του Κ.Δ.Σ. πρότεινε:

α) «αποχή των εκπαιδευτικών από όλες τις διαδικασίες των Παγκυπρίων Εξετάσεων για το θέμα των Νέων Ελληνικών, περιλαμβανομένης της θεματοθέτησης, μεταφοράς και συγκέντρωσης των γραπτών, επιτήρησης και διόρθωσης».

β) «Αποχώρηση των εκπαιδευτικών της Μέσης Εκπαίδευσης μελών της ΟΕΛΜΕΚ από τις Επιτροπές των Αναλυτικών Προγραμμάτων.

γ) αποχώρηση της ΟΕΛΜΕΚ από το Συμβούλιο Δημοτικής και Μέσης και διακοπή του διαλόγου με το Υπουργείο Παιδείας σε θέματα της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης».

Η πιο πάνω πρόταση ψηφίστηκε από τις κινήσεις «ΑΛΛΑΓΗ» (Πρόσκειται στον ΔΗΣΥ), την Νέα Κίνηση (πρόσκειται στην ΕΔΕΚ) και την Νέα Πνοή (πρόσκειται στο ΕΥΡΩΚΟ).

 

Δυστυχώς, επεκράτησαν και πάλι οι κομματικές και μικροπαραταξιακές λογικές στις αποφάσεις της ΟΕΛΜΕΚ, αγνοώντας την έκκληση των υπολοίπων κινήσεων, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ, ΔΗΚΙ και ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ, για να δοθεί χρόνος στις κινήσεις να το συζητήσουν στα όργανά τους, γιατί το θέμα αφορά το μέλλον των παιδιών.

Και η πιο πάνω απόφαση της ΟΕΛΜΕΚ, είναι ενδεικτική της σύγχυσης, της απραξίας, αλλά και της αδυναμίας της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ να διαχειριστεί τα εκπαιδευτικά και συνδικαλιστικά ζητήματα.  Η απουσία θέσεων και προτάσεων την οδήγησε στην αναζήτηση εξόδου από τα Συμβούλια Παιδείας, όπου όλοι, οι εταίροι συζητούν ενδελεχώς τα ζητήματα της Μεταρρύθμισης.

Με τις πιο πάνω αποφάσεις της η ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ καθίσταται υπόλογη έναντι του κλάδου, αλλά και της κοινωνίας.  Ο κλάδος των καθηγητών ψήφισε την ηγεσία του για να βρίσκεται στο διάλογο και τη διεκδίκηση και όχι στη φυγομαχία, στο κρυφτούλι, στην απραξία και την ανεπάρκεια.

 

Καλούμε, λοιπόν, την ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ, να κάνει δεύτερες σκέψεις και ν’ αναζητήσει άλλους τρόπους αντίδρασης που δε θα θυματοποιούν τα παιδιά, παίζοντας με το μέλλον τους και εκμεταλλευόμενη το άγχος και την αγωνία τους για τις Παγκύπριες Εξετάσεις.

 

Χαρακτηριστικό της σύγχυσης και της προχειρότητας της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ είναι ότι, δέκα λεπτά μετά την απόφασή της για διακοπή του διαλόγου με το Υπουργείο Παιδείας, σε θέματα Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης, δεχόταν στα γραφεία της τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού και την Γεν. Διευθύντρια για να παραλάβουν και να συζητήσουν ένα από τα σοβαρότερα σχέδια της Μεταρρύθμισης, αυτό της Αξιολόγησης.  Τα συμπεράσματα δικά σας. !!!

 

Πρόεδρος Προοδευτικής Κίνησης Καθηγητών

Λευκωσία, 14  Απριλίου  2009.

 

2 σχόλια:

  1. αυτό δεν είναι καθόλου σωστό αφού από αυτές τις εξετάσεις κρίνεται το μέλλον και η επαγγελματική μας αποκατάσταση. πρέπει λοιπόν να ξαναγίνουν δεύτερες σκέψεις έτσι ώστε να γίνουν κανονικά οι εξετάσεις έστω και αν δεν συμφωνούμε με το όλο ζήτημα.πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος για να σταματήσουμε αυτά τα λάθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε αυτή είναι περσινή ανέρτηση και αναφέρεται σε περσινά δεδομένα. Φέτος ακόμα δεν έχουμε μπροστά μας τέτοια δεδομένα. Άρχισε, βέβαια, η συζήτηση για επαναξιολόγηση του τρόπου εισαγωγής,ελπίζουμε με αίσιο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή