Ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Καδής
παρουσιάζεται κατώτερος των περιστάσεων στο χειρισμό των μισαλλόδοξων επιθέσεων
ακροδεξιών στοιχείων εναντίον Τ/Κ συμπατριωτών μας.
Σε προχθεσινή ραδιοφωνική του παρέμβαση
προσπάθησε να υποβαθμίσει τα επεισόδια, λέγοντας ότι στα σχολεία γίνονται πολλά
εναντίον του ρατσισμού που δεν προβάλλονται, ενώ μόλις «ανοίξει μια μύτη», όπως
χαρακτηριστικά ανέφερε, γίνεται αμέσως θέμα στα ΜΜΕ.
Καλούμε τον Υπουργό να αντιληφθεί ότι με
τα πρόσφατα επεισόδια δεν «άνοιξε» απλώς «μια μύτη». Τον παραπέμπουμε σχετικά,
για να αντιληφθεί τις πραγματικές διαστάσεις του θέματος, στις ανακοινώσεις που
εξέδωσε ο ίδιος ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Αντί να προσπαθεί να υποβαθμίζει τα
γεγονότα, τον καλούμε να προχωρήσει άμεσα στην πλήρη και διεξοδική διερεύνηση των
επεισοδίων, για να εξετάσει τι γίνεται στα συγκεκριμένα σχολεία, από τα οποία
προέρχεται σχεδόν το σύνολο των μαθητών που ενεπλάκησαν στα επεισόδια. Τον
καλούμε να παρέμβει προσωπικά στα εν λόγω σχολεία, για να σταματήσει η
καλλιέργεια μισαλλοδοξίας και φανατισμού, που ενδεχομένως να κρύβεται πίσω από
τα επεισόδια, έστω και αν εμπλέκεται στενός συνεργάτης και ιδεολογικός
καθοδηγητής του.
Παράλληλα, τον καλούμε να σταματήσει να
επικαλείται ψυχαναγκαστικά την «τεχνοκρατική προσέγγιση» που δήθεν ακολουθεί,
γιατί δεν πείθει κανέναν. Τα πρόσωπα που επιλέγει για τις επιτροπές που
διορίζει και οι πολιτικές που προωθεί πόρρω απέχουν από την «τεχνοκρατική
προσέγγιση» που βαυκαλίζεται. Αντίθετα, οι επιλογές του, τόσο ως προς τις
πολιτικές που ακολουθεί όσο και ως προς τα πρόσωπα που τη σχεδιάζουν, έχουν
σαφή πολιτικό χαρακτήρα και προσανατολισμό, που είναι ο νεοσυντηρητισμός, αυταρχισμός,
αναχρονισμός και στενός εθνοκεντρισμός (αν όχι εθνικισμός).
Τέλος, καλούμε για μια ακόμα φορά, τον
ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να αντιληφθεί ότι η εκπαιδευτική πολιτική που ακολουθεί το
Υπουργείο Παιδείας, με προσωπική ευθύνη του Υπουργού Παιδείας, κινείται σε αντίθετη
κατεύθυνση από την ειρηνική συμβίωση που ο ίδιος διακηρύττει. Ως εκ τούτου, τον
καλούμε να παρέμβει προσωπικά και να αναστρέψει τη λανθασμένη πορεία που πήρε η
Παιδεία μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου