Σάββατο, 13 Μαρτίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΕΟΜ-ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ!!!

ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ . . .
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Τα τελευταία τρία χρόνια η ΠΕΟΜ μαζί με ολόκληρο το Μαθητικό, το Φοιτητικό και γενικότερα το Νεολαιίστικο Κίνημα, ήταν στην πρώτη γραμμή του αγώνα για να μην περάσει η Αύξηση του Ορίου Αφυπηρέτησης, τόσο στον τομέα της εκπαίδευσης, αλλά και ευρύτερα.

Για ακόμη μια φορά, με την ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ οδηγό και τη στήριξη των κομμάτων ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ και ΕΔΕΚ, προσπαθούν με κάθε τρόπο να αυξήσουν το όριο αφυπηρέτησης.

Σαν δικαιολογία λένε ότι θα βοηθήσει μια μερίδα εκπαιδευτικών να παίρνουν πλήρη σύνταξη. Και τους ρωτάμε ξεκάθαρα, μετά δε θα υπάρχει και άλλη μερίδα που θα πρέπει να εργάζεται μέχρι τα 65 για να παίρνει πλήρη σύνταξη; Η απάντηση μας είναι ξεκάθαρη. Το μέτρο αυτό δεν αποτελεί σε καμιά περίπτωση λύση του προβλήματος.

Η ΠΕΟΜ από την πρώτη στιγμή αγωνίστηκε και δήλωσε την κάθετη διαφωνία της με το μέτρο αυτό. Καλούμε όλους τους μαθητές να στηρίξουν τη στάση από τα μαθήματα που γίνεται από την ΠΣΕΜ, τη Δευτέρα 15 Μαρτίου την 3η περίοδο, σαν ένδειξη διαμαρτυρίας στις μεθοδεύσεις τους.

Όλοι οι μαθητές ενωμένοι να αγωνιστούμε και να δηλώσουμε ξεκάθαρα:
• Να μην πληρώσουν το τίμημα οι νέοι, για ένα μέτρο που δεν είναι καν η λύση
• Να μη βάλουμε υποθήκη το μέλλον μιας ολόκληρης γενιάς για τα ψηλά εφάπαξ
• Να μη στείλουν τους νέους κατευθείαν στην ανεργία, αφού κανένας δε θα διορίζεται για τρία επιπλέον χρόνια και όλα αυτά ενώ υπάρχει η παγκόσμια οικονομική κρίση
• Να κάνουμε τα ίδια πειράματα που έκαναν και απέτυχαν παταγωδώς σε άλλες χώρες
• Να μη γίνει ακόμα χειρότερο το ηλικιακό χάσμα μεταξύ καθηγητών και μαθητών
• Να σεβαστεί η ΟΕΛΜΕΚ την απόφαση του δημοψηφίσματος των καθηγητών, 2 Φεβρουαρίου 2006, που δηλώνει ξεκάθαρα την αντίθεση τους

Ένα είναι σίγουρο, ο καθένας επιλέγει χαράκωμα κι εσείς κύριοι διαλέξατε αυτό που είναι ενάντια στα Νιάτα, ενάντια στους Εργαζόμενους.

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου